brattvaag

brattvaag

KIM JEST RENIFEROWA?

Mieszkam na wyspie. Bywa, że woda leje się z nieba, deszcz pada poziomo, a wiatr chce urwać głowę. Ale gdy wyjdzie słońce, woda w fiordzie zaczyna mienić się kolorami, czas staje w miejscu. Tu w pełni czuję, że JESTEM. W Norwegii bywałam wcześniej jako turystka, od jesieni 2011 tu jest mój dom.

Na blogu piszę o godnych odwiedzenia zakątkach Norwegii - także tych mniej znanych. Blog to także skrawki naszego emigracyjnego życia. To zapiski przede wszystkim dla naszych dzieci. Ale nie tylko.

Zapraszam!

Reniferowa

środa, 9 maja 2012

(79) Majowe rozterki

Norweska para królewska odwiedza właśnie Polskę.
Mam nadzieję, że zwiedzania Warszawy nie zakłócą im marsze i pokrzykiwania tych, co mają licencję na prawdę.

***

Mieszkam w Norwegii siedem miesięcy i siedem dni.
Dostałam właśnie nieoczekiwaną ofertę pracy i musiałam powiedzieć: "Nei, takk".
Dobrze czuć, że jestem tu potrzebna - nie tylko Reniferowi. Tym trudniej było odmówić.
Piszę, by zapamiętać ten dzień.


Pozdrawiam, ha det bra!
Reniferowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz